Úklid kanceláří

Naše společnost pro Vás zajistí komplexní úklid kanceláří a administrativních prostor. Úklidové práce v kancelářích a administrativních budovách provádíme s využitím nejmodernější čistící a úklidové techniky a čistících prostředků. V rámci poskytování pravidelného úklidu vnitřních ploch nabízíme i denní servis (operativní úklid nahodilých znečištění v průběhu dne), službu doplňování hygienického materiálu a instalaci hygienických zásobníků na sociálních zařízeních, mytí nádobí a další služby dle požadavků zákazníka.

Všechny úklidové práce provádíme v době, kterou si sami vyberete po té, co na začátku spolupráce sestavíme podle vašich požadavků konkrétní plán úklidu a díky přesnému harmonogramu tak máte jistotu, že vaše kanceláře budou vždy reprezentativní a připravené na běžný pracovní ruch.

Běžný

otření stolů, židlí a parapetů,
mytí sociálního zařízení,
luxování, vytírání

160 Kč / hod.

komplex 1 kanceláře, kuchyňky, soc. zařízení - cca 2 hod.

objednat

Generální

mytí oken, rámů, parapetů,
mytí světel,
mytí dveří, zárubní, kování

160 Kč / hod.

komplex 1 kanceláře, kuchyňky, soc. zařízení - cca 3 hod.

objednat

Express

provedení úklidu do 2 dnů od objednání,
rozsah úklidu dle domluvy

200 Kč / hod.

 

objednat

Uvedené ceny jsou bez DPH.
Minimální cena úklidu je 320 Kč.
V ceně je dopravné v rámci Hradce Králové.
Účtujeme každou započatou půlhodinu.
Za práci ve svátek a o víkendu účtujeme příplatek 30 Kč / hod.

 

Kontaktní osoba

Jaroslava Dvořáčková

asistentka ozp, vedoucí (úklid firem a kanceláří, jednorázové akce)
+420 604 133 951
jaroslava.dvorackova@uklidhk.cz

Chcete mít klid?

Zavolejte nám na číslo +420 606 505 473 nebo vyplňte formulář:

Údaje označené hvězdičkou (*) jsou povinné.